Friday, July 2, 2010

It's A Friday

Wah..hari ni jumaat sudah.. saya tengah excited sebab saya fikir jap lagi nak balik kampung...yeaaayyyyyy....even actually saya ada appointment ngan Dr Ishak kt KPJ, tapi takpe la. nothing to worry pun....esok pon boleh jer..ajak ibu teman nanti....heheh

Hm..this week is quite a mess...Mind messiness i must acknowledge...Kinda pening-pening lalat coz a big decision has to be determined....yang melibatkan masa depan, hidup mati, suami isteri, suka duka in my life....cheeewah...macam serius ek? tp memang serius...takde yang tak serius melainkan yang serius seseriusnya...:)

nanti saya cerita ape menda yang serius sangat nih..tapi, alhamdulillah..saya dah tetapkan hati untuk keputusan yang satu ni...yang penting aku hanya berdoa agar Allah tetapkan hati saya nih, jangan berbolak-balik lagi dan minta dijauhkan bisikan-bisikan syaitan direjam..semoga iman saya yang senipis kulit bawang nih bertahan dan redha dengan ketentuan-Nya..amin....

Inilah yang pasti apa yang saya inginkan dalam hidup saya. Biarlah manusia melihat saya dengan pandangan dunia yang dangkal..asalkan saya mahu dilihat oleh Allah dengan pandangan Rahman dan Rahim-Nya....( thanks to Kak Irene Faridah sebab telah membuka dan melapangkan dada saya dengan frasa ini)


Ameen...saya bermohon pada Allah agar permudahkan laluan ini...walaupun sukar, semoga Allah akan sentiasa bersama...:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...