Monday, July 5, 2010

A Lil' Steps More

Alhamdulillah..hari ni saya dah pergi setelkan beberapa perkara berkaitan dengan penghijrahan saya. Terasa lega...Ya Allah, serius memang tak pernah rasa aman cam gini sejak sekian lama....mood happy :)

Keputusan dah dibuat...petunjuk dah diminta...minta Allah redha kan aje hati saya dan ape yang perlu saya lakukan sekarang..bertawakal...Insya Allah...Dia tidak zalim pada hamba-Nya...selagi kita berpegang pada tali-Nya...

Minggu ni merupakan minggu kedua terakhir saya di Muar..tak sabar rasanya nak menunggu ke minggu hadapan...wah..ada lebih kurangi 8 hari jer lagi saya akan tinggalkan tempat ni..cam tak caya...tapi rasa tak sabar adalah leeebiiiiiihhhhhhhhh lagi...:P

Saya nak kena bagi surat iringan pulak..eeeiissshh, hari tu kata tak payah..penat2 dah karang surat sedap2 hari tu, dah delete plak sebab nak sesuaikan macam yang depa nak..alih2, nak jugak yang macam gitu...tapi takper..akan kugagahi jua untuk buat yang baru....dengan semangat berkobar-kobar nih...

Hari ni mood happy.....(>_<)
Saya menghitung hari....July 15th is the last...

Song of the day - Menghitung Hari by Kris Dayanti...( lagu sedeh2 nih..tapi sebab intro ada "menghitung hari" tetiba plak terngiang-ngiang kat telinga....apakah motif mood HAPPY tapi lagu emo2???????????? hahahaha...gasak la, suka ati saya....):P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...