Wednesday, July 21, 2010

UiTM di Hatiku....:) ~Floria Episod 2


UiTM di Hatiku


*Warga Uitm seantero Malaysia, walau di mana jua anda berada, kampus utama atau negeri2, pasti korang semua kenal dan sangat bangga dengan logo nih kan..??? kan..??? :D
Saya juga begitu......


Minta maaf pada rerakan universiti yang lain2 yer.....:)

Saya memang sangat fanatik dengan Uitm... Sebab zaman uni dulu kat sana...Dan saya sangat bangga saya telah menuntut ilmu kat sana...dan pernah berada di situ...

Banyak kenangan yang tersimpan...banyak pengalaman yang dijalani ... dan banyak cerita suka duka, ketawa gembira airmata sedih, susah senang dan macam-macam ada la kira nya masa saya kat sana dengan kawan2 seangkatan...

so, gambar nih actually masa berjalan-jalan di Floria....nampak jer pojek by UiTM, saya dengan Kakchik pun dengan bangganya berposing kat sana....hehehe..jangan marah yer....

Projek uni lain pun ada...sat gi naa....

Basically theme of the exhibition adalah recycle and preserve the nature... Nampak tak kat board tu tulis....

Urban Tropical Adaptation


Display board UiTM


So, dengan concept recycle and mencantikkan sesuatu bahan yang difikirkan tak diperlukan lagi (beautifying the unwanted stuff) tersergam la arca yang diperbuat daripada botol-botol plastik yang bermacam kaler tuh...sangat cantik dan creative...BRAVO for the team yang join ni....


Model sukarela taman UiTM :P


Tabek spring untuk Universitiku........*toinggg...toinggg....*
(kaler nak purple, harus warna rassmi UiTM ..hehehe)


Okeh...meh layan gamba-gambar IPT yang lain yang sempat di'snap'.......layannn....


Entrance for school and uni program

Decoration from Universiti Islam Antarabangsa

From Universiti Teknologi Malaysia

From Lim Kok Wing Universiti


Pragmatic Garden by Kolej Professional Mara Beranang

Okay lah..itu saja....:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...