Friday, March 23, 2012

Rajinnya Muammar

Assalammualaikum......

Muammar saya yang rajin......

Hahahah....biasalah budak-budak kan....dorang nih nampak kita usik tu..usik nih...buat tu..buat nih..dia pun nak menyibuk sama......sibuk nak ambil tau aje.....

"Ibu.....nak jugak ..."

 Tengok la tuh...gonggong socks dia....masa ni saya tengah lipat kain...dia pun nak tolong samala kononnya....tu yang saya bagi bakul.....kerja dia punggah masuk keluar baju-baju dalam bakul....bila saya kata meh tolong lipat dengan ibu....dia pun sengih-sengih....

Kutip-kutip baju

Sibuk jugak Muammar nak tolong kemas tu...tapi tu la...yang paling Muammar suka adalah kirai balik kain yang ibu dah siap lipat susun cantik-cantik....tangan dia laju je capai duk kirai ....eishh...eeiissshh...sabor aje la dak tecit nih...:D

Yeayy.....jom lipat....

Dah tu dok syok sendiri-sendiri dia....ceehhh..konon-konon buleh pegang dua tiga helai baju dia tu, best la dapat tolong....tengok saya lipat, dia pun duk sibuk hempuk-hempuk baju atas karpet jugak..:))


Boring-boring, gigit masuk mulut....

Itu la perangai dia...kalau time masak, abes besen ngan tupperware ibu dia  wat main jugak....kung kang kung kang kat dapur sama naik bising ketuk besen dengan ibu ketuk kuali dengan sudip...hahahhahaha

:D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...