Thursday, March 22, 2012

Its Playtime ....Awww...Chak!!

Assalammualaikum....

Playtime!!!  Budak mana yang tak suka kan? Kalau boleh nak main jer sepanjang hari...hahahaha. Kalau baby cam Muammar, celik mata sampai tidur pun ialah playtime.....:P

"Kuda ku lari....."
Kat rumah, duduk berdua ngan Muammar layan kan aje dia nak merangkak....Kami main peek-a-boo ....


Saja upload video saya main cak-cak ngan Muammar....Masa ni dia umur 8 bulan....baru merangkak sikit-sikit...tapi nak cepat, still meniarap lagi....hampir terlupa dah saya record yang nih...godek-godek pc jumpa plak....terus upload kat blog kannn.....heheheh

Saja suka agah dia sebab masa nih dia dah mula belajar gelak jerit-jerit....Kelakar dengar dia jerit....macam gegirl je bunyinya....hahahaha

Masa nih Muammar dah mula tunjukkan separation anxiety dia...mana saya pegi, dia mesti nak ikut....mula nak merengek bila saya hilang dari mata dia.....kadang-kadang, saya pi bathroom pun curi-curi jer....

Nih kalau main cak-cak, selalunya saya menyorok belakang sofa atau pintu..nanti dak kecik ni pun cepat-cepat la gi kejar cari ibu dia..takut sangat kena tinggal...:D

Bukan senang nak rakam aksi Muammar ni.....tapi inilah yang nanti akan jadi kenangan bila kita tengok balik time anak-anak dah besar kann???

Walaupun tak sehebat mana la sangat rakaman nih kan, tapi 10-20 tahun lagi, it will be one of the most precious things in life...:)) Tak ternilai dengan harta dunia......


2 comments:

Nas said...

Marry, booolat nye Muammar nieh...geram nengok...hehe

Maria Hermosa said...

Kak nas..ni pun dah surut sikit...lasak....heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...