Friday, November 25, 2011

Ibu, I'm Stuck !!!

Assalammualaikum...

As Muammar is now 6 MOS, he really one active little hero. Selagi tak tido, hobi sekarang golek-golek sambil berguling-guling. Kadang-kadang mata dah pejam pun, kalau dapat berguling meniarap, boleh lagi guling-guling 2-3  kali.... Tak kuasa saya nak tegah...bagi je dak kecik ni explore sesuka hati dia.....

Selalunya, kalau saya nak wat keja rumah, saya biar jer dia golek-golek sambil main. Sesekali saya duk perati la jugak, kut-kut tergolek ker, hape ke.....

Tapi selalunya dia akan jerit nangis sebab tersekat kat bawah sofa....Mula-mula dia golek-golek pusing 360 darjah..pastu bila dah stuck, muka susah hati. Then nangis pulak minta tolong...Kadang-kadang kelakar saya tengok perangai dia nih.....Saja biar dia lama sikit nangis....( apa la punya kejam ibu dia nih...:D)

uhuk...uhuk....

Ngeeeeeeeeee......!!!!
Huuuuu....huuuuuuu...huuuwaaaaa....!!!!!!
Tapi tak lama la pun...pas tu saya tarik dia kuar dari bawah sofa tu..

Dan tak lama pas tu gak , ini lah budak kecik nih....

Time kasih ibu..:D

Sudah boleh sengih kembali.....

Dan aksi melasak bermula sekali lagi..........

Hmmmm.....Main la Muammar ooiii....:))

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...