Wednesday, April 18, 2012

PRU 13 Dah Dekat Ker???

 Assalammualaikum....


Saya tak minat politik....isu politik pada saya hanya mengisi human interest aje....

Tapi masa baru-baru nih saya balik kampung MIL di Pendang....rasa terpanggil pulak untuk tangkap gambar-gambar nih....


Rasanya tak dengar lagi Dato' Najib umumkan tarikh PRU 13....Parlimen pun tak bubar lagi....

Tapi kenapa pekan Pendang dah macam start perang poster dengan bendera???



Sepanjang-panjang perjalanan dari keluar tol Pendang sampai la ke pekan Pendang tuh, kiri kanan bendera parti politik......sarat dan semak dah saya tengok..



Amboii...bukan main sakan....

Dah tu rasanya tetiba pulak pekan Pendang ada kesibukan traffic..selalu kami lalu aman damai jer....
 
Saya tanya hubby, dah nak undi ker?? Yela....mana nak tau kalau saya tertinggal ketapi kannn....

Tapi my hubby confirmkan, belum pun announce aper2...


Ada tu buh gantung poster ngan bendera sampai penuh berderet kat pagar sekolah....boleh ek gitu???-musykil...-



Hmmm...apa-apa la.....mungkin tak lama lagi lah kut PRU tuh....Kita tunggu dan lihat sajo....

Babai...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...